Учні твердо засвоїли, що квадратний корінь із від’ємного числа серед дійсних чисел не існує. Але потреби самої алгебри і її прикладних застосувань вимагають такого розширення поняття числа, при якому дія добування кореня із від’ємного числа стала б можливою.
З розширенням поняття числа ми уже неодноразово зустрічались.
Для того щоб зробити можливим ділення одного цілого числа на інше, довелось ввести дробові числа, для можливості віднімання від меншого числа більшого ввели від’ємні числа, для того щоб мати можливість описати результат вимірювання довжини яка неспіврозмірна з вибраною одиницею, необхідними стали ірраціональні числа. Приєднання кожного послідовного класу розширює поняття числа і разом з тим розширює сферу застосування цього поняття.
Вперше з необхідністю розгляду комплексного числа зустрілися в ХVІ столітті декілька італійських математиків, які відкрили можливість алгебраїчного розв’язання рівнянь третього степеня.
З розширенням поняття числа ми уже неодноразово зустрічались.
Для того щоб зробити можливим ділення одного цілого числа на інше, довелось ввести дробові числа, для можливості віднімання від меншого числа більшого ввели від’ємні числа, для того щоб мати можливість описати результат вимірювання довжини яка неспіврозмірна з вибраною одиницею, необхідними стали ірраціональні числа. Приєднання кожного послідовного класу розширює поняття числа і разом з тим розширює сферу застосування цього поняття.
Вперше з необхідністю розгляду комплексного числа зустрілися в ХVІ столітті декілька італійських математиків, які відкрили можливість алгебраїчного розв’язання рівнянь третього степеня.
Комплексні числа. 11 кл