1.
|
Прізвище,ім’я, по батькові
|
Лецик Наталія Ярославівна
|
2.
|
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році,
спеціальність за дипломом.
|
В 1993 році закінчила Львівський державний університет імені Івана Франка за
спеціальністю математика.
|
3.
|
Педагогічний стаж роботи
|
22 роки
|
4.
|
Місце роботи
|
Бориславська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів № 7
|
5.
|
Посада
|
Вчитель математики
|
6.
|
Кваліфікаційна категорія
|
В 2011 році підтверджено кваліфікаційну категорію ”спеціаліст вищої категорії”
|
7.
|
Звання
|
В 2011році присвоєно педагогічне звання ”старший
учитель”
|
8.
|
Класи, в яких викладаєте
|
6 клас, 7 клас
|
9.
|
Посилання на власний інтернет-ресурс
|
|
10.
|
Педагогічне кредо
|
Те , що я
встиг пізнати, - чудово. Сподіваюся, таке ж чудове те , що мені ще
доведеться пізнати. (Сократ)
|
11.
|
Інноваційні
форми роботи та технології, що використовуєте.
|
Я
намагаюся творчо працювати над впровадженням в життя таких ефективних форм і
методів навчання математики як дедуктивне навчання ( опитування, покази,
демонстрації); Інтерактивне ( робота в малих групах, навчання співпраці );
індуктивне навчання. Наприклад при
вивченні теми “Побудова графіків функцій”( 9 клас) я об’єдную клас у творчі групи.
Повідомляю кожній мету й очікуваний результат навчальної діяльності. Учні
отримують завдання . А форму
презентації розв’язку пропоную вибрати самостійно. І після
закінчення виконання завдання групи
продемонструють різноманітні форми представлення: схеми, таблиці, малюнки,
плакати. На уроках геометрії часто використовую міні-технологію “ Діаграма Венна”. Наприклад , під час
узагальнення теми “Чотирикутники” учні складають “ діаграми Венна” для всіх пар вивчених чотирикутників. Індуктивну складову
навчання максимально використовую на кожному уроці , оскільки впродовж
пояснення матеріалу веде учнів від
найпростішого, зрозумілого та очевидного до складнішого, теоретично
обґрунтованого матеріалу.
Особливу увагу приділяю активізації розумової діяльностї учнів. Постійно
пропоную завдання : “ знайдіть помилку ”,
” відновіть попередні записи ’’,
’’обгрунтуйте свою думку ’’,
”переконайте однокласників ”. Такі творчі запитання дають можливість
перетворити урок в творчу дискусію, забезпечують проблемно-діагностичний
характер навчання, а це, в свою чергу, стимулює розвиток розумових сил учнів, їх пошукову
діяльність, творчість, обумовлює найбільш повну реалізацію інтелектуального й особистісного потенціалу учнів.
Наприклад, узагальнюючий урок по темі “
Графічні методи розв’язування систем рівнянь з двома змінними ” (9
клас) побудований саме на принципах
проблемно -діагностичного навчання.
Одим із найважливіших принципів педагогіки
вважаю індивідуальний підхід до
учнів. Тому у процесі навчання використовую елементи внутрішньої
диференціації, широко практикую картки з індивідуальними завданнями, ділю
клас на групи, відповідно до засвоєння учнями тої чи іншої теми.
|
12.
|
Автопортрет
учасника «Я- педагог і особистість»
|
Я-щирий фанат
математики. Моя любов до цієї найкращої з усіх наук зародилась ще в шкільні
роки. Чудові викладачі механіко-математичного факультету Львівського
державного університету імені Івана Франка привідкрили для мене широкі обрії
цариці наук. Я вчилася з задоволенням. А по закінченні університету з’явилося бажання показати красу цього предмету як
найбільшій кількості учнів.
Мені дуже
пощастило: я була прийнята на роботу в одну з найсильніших шкіл міста( а може
і області), працювала в класах з поглибленим вивченням математики. Поруч зі
мною працювали прекрасні вчителі математики, від яких я почерпнула дуже
багато знань і умінь.
За 22
роки педагогічної діяльності довелося працювати в різних класах: великих і
малих; дуже сильних і дуже слабих. Я пробувала багато форм і методів роботи:
традиційний урок, урок-лекція, урок-диспут, урок-гра, робота в групах. Кожен з них має свої переваги.
Важливо правильно
підібрати
метод роботи, враховуючи вікові і психологічні особливості учнів класу.
В процесі роботи незмінними залишилися моя любов до математики і тверде
переконання, що людей можна поділити на дві групи: ті , які люблять
математику, і ті які ще не знають, що вони люблять математику. А моє найперше
завдання- зацікавити учнів, навчити їх мислити, акуратно і логічно записувати
свої думки.
Я глибоко
розумію, що творчі здібності учнів самі по собі не гарантують творчих
здобутків. Для їх досягнення необхідні
бажання , воля і кропітка праця. Саме математика сприяє вихованню цих рис
характеру учнів.
|
Інтернет-ресурс вчителя математики Бориславської державної гімназії Лецик Наталії Ярославівни.
Про мене
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Дуже підступна людина
ВідповістиВидалити