Про мене



1.
Прізвище,імя, по батькові
Лецик Наталія Ярославівна
2.
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом.
В 1993 році закінчила Львівський державний університет імені Івана Франка за спеціальністю математика.
3.
Педагогічний стаж роботи
22 роки
4.
Місце роботи
Бориславська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7
5.
Посада
Вчитель математики
6.
Кваліфікаційна категорія
В 2011 році підтверджено кваліфікаційну категорію  ”спеціаліст вищої категорії”
7.
Звання
В 2011році присвоєно педагогічне звання ”старший учитель”
8.
Класи, в яких викладаєте
6 клас, 7 клас
9.
Посилання на власний інтернет-ресурс

10.
Педагогічне кредо
Те , що я встиг пізнати, - чудово.  Сподіваюся, таке ж чудове те , що мені ще доведеться пізнати. (Сократ)

11.
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте.
Я намагаюся творчо працювати над впровадженням в життя таких ефективних форм і методів навчання математики як дедуктивне навчання ( опитування, покази, демонстрації); Інтерактивне ( робота в малих групах, навчання співпраці ); індуктивне навчання. Наприклад  при вивченні теми Побудова графіків функцій( 9 клас) я обєдную клас у творчі групи. Повідомляю кожній мету й очікуваний результат навчальної діяльності. Учні отримують завдання . А форму  презентації  розв’язку  пропоную вибрати самостійно. І після закінчення виконання завдання  групи продемонструють різноманітні форми представлення: схеми, таблиці, малюнки, плакати.  На уроках геометрії  часто використовую міні-технологію Діаграма Венна. Наприклад , під час узагальнення теми Чотирикутники учні складають діаграми Венна для всіх пар вивчених чотирикутників. Індуктивну складову навчання максимально використовую на кожному уроці , оскільки впродовж пояснення матеріалу  веде учнів від найпростішого, зрозумілого та очевидного до складнішого, теоретично обґрунтованого матеріалу.
Особливу увагу приділяю активізації розумової діяльностї учнів. Постійно пропоную завдання : “ знайдіть помилку ”,    ” відновіть попередні записи ’’,   ’’обгрунтуйте свою думку ’’,        ”переконайте однокласників ”. Такі творчі запитання дають можливість перетворити урок в творчу дискусію, забезпечують проблемно-діагностичний характер навчання, а це, в свою чергу, стимулює розвиток  розумових сил учнів, їх пошукову діяльність, творчість, обумовлює найбільш повну реалізацію інтелектуального  й особистісного потенціалу учнів. Наприклад, узагальнюючий урок по темі “ Графічні методи розв’язування систем рівнянь з двома змінними ” (9 клас)  побудований саме на принципах проблемно -діагностичного навчання.
  Одим із найважливіших принципів педагогіки вважаю індивідуальний підхід       до учнів. Тому у процесі навчання використовую елементи внутрішньої диференціації, широко практикую картки з індивідуальними завданнями, ділю клас на групи, відповідно до засвоєння учнями тої чи іншої теми.

12.
Автопортрет учасника «Я- педагог і особистість»
Я-щирий фанат математики. Моя любов до цієї найкращої з усіх наук зародилась ще в шкільні роки. Чудові викладачі механіко-математичного факультету Львівського державного університету імені Івана Франка привідкрили для мене широкі обрії цариці наук. Я вчилася з задоволенням. А по закінченні університету зявилося бажання показати красу цього предмету як найбільшій кількості учнів.
Мені дуже пощастило: я була прийнята на роботу в одну з найсильніших шкіл міста( а може і області), працювала в класах з поглибленим вивченням математики. Поруч зі мною працювали прекрасні вчителі математики, від яких я почерпнула дуже багато знань і умінь.
За 22 роки педагогічної діяльності довелося працювати в різних класах: великих і малих; дуже сильних і дуже слабих. Я пробувала багато форм і методів роботи: традиційний урок, урок-лекція, урок-диспут, урок-гра, робота в  групах. Кожен з них має свої переваги. Важливо правильно
підібрати метод роботи, враховуючи вікові і психологічні    особливості учнів класу.
В процесі роботи незмінними залишилися моя любов до математики і тверде переконання, що людей можна поділити на дві групи: ті , які люблять математику, і ті які ще не знають, що вони люблять математику. А моє найперше завдання- зацікавити учнів, навчити їх мислити, акуратно і логічно записувати свої думки.
Я глибоко розумію, що творчі здібності учнів самі по собі не гарантують творчих здобутків. Для їх досягнення  необхідні бажання , воля і кропітка праця. Саме математика сприяє вихованню цих рис характеру учнів.  


1 коментар: